what comes around


En sådan där: så här såg jag ut i skolan igår

Det här är min blogg, och här har jag lovat mig själv att jag ska uppdatera det som är centralt och aktuellt i mitt liv för stunden. Detta är det jag kommer göra nu.

Jag mår trots omständigheterna bra, jag har kommit till ett skede då jag känner att det inte gynnar mig på något som helst vis att hänga upp mig vid vad som hände för lite mer än en vecka sedan, jag mår inte bättre av att tänka på det så därför tänker jag helt enkelt inte på det. Nu försöker jag istället att göra klart mitt projekterbete så att det blir kalasfint, plugga in de uppgifterna som ska vara klara inom en snar framtid och träna, jobba samt umgås med mina underbara vänner.

Jag har extremt roliga saker att se fram emot nu och är riktigt jäkla motiverad till att fortsätta som jag gör och alltid gjort. Jag orkar inte lägga kraft vid att jag egentligen känner mig fruktansvärt ensam på ett sett (även om jag verkligen inte är det), jag orkar inte heller fokusera på att det är dags att gå ned dem där kilona inför studenten, för hey. I'm normal and beautiful, and I'm living I life worth living. Jag känner mig faktiskt ostoppbar, jag känner mig framgångsrik, jag känner mig populär och jag känner mig GLAD.

Glöm aldrig, mister du en - finner du tusen åter. ♥

Kommentarer
Postat av: jeanette

tack gumman! tack, tack och åter tack <3 fina du.

2011-03-20 @ 22:03:30
URL: http://janets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0