när man drömmer sig bort

... Jag tror minsann jag har kommit på ett framtida projekt, kanske ett sommarprojekt! Jag vill göra om mitt rum. Så, så här lyder mina idéer och drömmar:

Måla alla väggar vita (nu är mitt rum typ olivgrönt). Köpa två nya förvaringsbänkar och slänga ut den gamla som är ful och sliten. Köpa TV (får bli i slutet av sommaren..). Ersätta mitt skrivbord med något annat bord, typ mindre kanske. Vill väldigt gärna ha en bäddsoffa, rätt gött när det kommer folk...

Sedan ska färgerna i mitt rum vara anpassningsbara. Men temat ska vara typ cleant med en touch av att det syns att jag är en musiktönt. Sounds good to me yup.

ÅH! En vägg som är målad i griffelfärg så man kan måla på den, hooooow coool! och en vägg som är magnetfärg?!!?!?! Inspirationen flödar!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tycker inte du ska åka till Berlin :(

2011-03-26 @ 19:51:09
URL: http://janets.se
Postat av: Jeanette

sv: aw! och jag längtar tills på freeeedag babyboo!

2011-03-27 @ 22:29:20
URL: http://janets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0