one-day-free-picknick-festival







Eftersom att jag inte har ärvt den där hurtiga genen från mina föräldrar tog jag istället sällskap med Sara och Axel in till stan för att avnjuta de där härliga 30C i solen med dem. En makalöst varm dag med mycket fina människor och blandad musik (Halkan-Balkan???). Det var första gången jag var på picknickfestivalen men förhöppningsvis inte den sista. Tycker kanske att det var lite fööör varmt idag, mina fräknar totalt exploderade sin fortplantning idag i alla fall. Har hört att det är sexigt.

Translation: Since I haven't inherited my parents super galant genes I decided to go to Gothenburg with Sara and Axel to enjoy the fantastic weather in the sun. So this day turned out to be incredibly great and especially thanks to the beatiful company I had. It was the first time I visited this one-day-free festival thing but I hope it wasn't the last time. It's such a great idea of those who created this event to do something like this, me like big time! Although I think the weather was a bit overkill hot today, my freckles compltely exploded in it's transmission. But I've heard it's sexy.



By the way, here's my casa. My enormous castle... A typical Swedish house and my room is on the first floor the window to the far right.



Kommentarer
Postat av: sara!!!!

har du bytt rum???? nu fattar jag inge juuuu :( tack för en fi festival bebe <<3

2011-06-08 @ 10:22:16
URL: http://runfattyrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0