oh no



Mamma och pappa bestämde sig just för att vi ska ut och cykla, på nationaldagen och allt. Vädret är ju fint och så men frågan är hur jäkla skönt det kommer vara med skoskav och cykla 15 km. Vem kommer stupa först? Sara kommer. Hade varit gött att bara chilla på altanen idag men samtidigt så är de ju faktiskt, tro det eller ej, myisgt att vara med mamma och pappa med. Vi får se. Om jag dör (lär hända) ska ni alla veta att jag en gång skulle avsatt kungen. Nej nu ska jag röra på mig. Puss.

Translation: the map over the road I'm about to bike with my parents today. With my sore feet (after wearing high heels a couple of days in a row) it'll probably go straight to hell. But no, stay optimistic, remember. I wouldn't mind just laying on my porch the entire day long but no, of course my family should be so freaking gallant so they want to bike 15 km, do you even know how far that is? It's super far! The possibility is that I might kick the bucket today but hopefully I'll survive this adventure too. Xoxo ambitious girl _ 92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0