last night

I natt hade jag en väldigt konstig dröm, konstig men bra. Jag åkte flygplan lite överallt och mellanlandade i flera olika länder. Tillslut kom jag till Atlanta och kände att nä, nu är jag vilse som fan. Då kom du där, körde (även om det är helt orimligt för det är skit långt bort från Texas) och hämtade mig. Sprang emot mig, som på film givetvis, och kramade om mig. Sedan vaknade jag och insåg att jag kramade en kudde. Jag har aldrig tidigare önskat att sommaren ska flyga förbi så fort som nu.

Translation: Tonight I had a very strange dream, strange bit great. I went by plane everywhere and had a huge amount of stopovers in several different countries. Eventually I ended up in Atlanta and felt like no, I'm lost now. Then you came there, driving (even though it's totally unrealistic since Atlanta's so far away from Texas) and picked me up. You ran towards me, as in a movie, and then you wrapped your arms around me and you didn't let me go.
I woke up and realized that I was hugging a pillow. I've never earlier wanted a summer to pass by super fast as I want now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0