first day at work

Shit, två veckors semester går verkligen fort. Denna tid har bara flugit förbi, kan inte förstå att det är över två veckor sedan jag tog studenten med mina fina klasskamrater. Antar att tiden går fort när man har roligt.
Idag var första dagen på jobbet efter ett kortare uppehåll, min inställning till att gå tillbaka och jobba var väl inte direkt på topp men i slutändan och speciellt nu efteråt så känns det riktigt skönt.

Nu ska jag, efter att ha varit hemma i mindre än 30 minuter, snart ta bussen in till stationen för att sedan hänga med SSU på School's Out. Tror det kan bli kul, vädret kunde liksom varit sämre! Kapten Röd spelar med, och han är i alla fall vänster, at least that's something. Jisses, jag måste sluta blanda in engelska fraser lite här och var, det är verkligen inte okej.

Förresten, jag fann en grundkurs för Cabin Crew på 2 veckor i Sollentuna, hur coolt hade inte det varit? Fast man måste vara 21 år... Men snart så, åtminstone har jag längden inne. Ska bara skaffa mig 18k med.

Don't have enough time to translate this post, it wasn't interesting anyway so, only random stuff about work. A photo of the sunset last friday. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0