my pen broke in my pocket

Och nu är hela mitt lår (okej, överdrev lite) blått trots att jag duschat. Så antingen är jag inte så bra på att duscha, eller så har jag ofrivilligt tatuerat mig. En väldigt smaklös tatuering i så fall.

Jag har jobbat mina vänner, ni har varit här kan jag se, men jag har mestadels jobbat och bränt mig i solen. Jag har kanske skapat planer för nästa höst.. Jobbet går så himla bra nu och det ger mig en sådan där nytändning för jobbet. Jag VILL jobbar, jag tycker det ska bli kul och spännande med nya uppdrag. Nya möjligheter. Man måste vara positiv, eller hur. Jag har, för er som inte vet, blivit BEFORDRAD till skiftmedarbetare/skiftledare på jobbet! Så jäkla kul! Jag kommer köra skift med min chef till en början för att sedan köra skift själv, vara den som bestämmer helt enkelt. Sätta laguppställningar och... Gud vad ni inte orkar läsa om detta va? Haha. Förlåt.

Om en timma hoppas jag att Mav vaknar så att vi kan Skypea för första gången på hela veckan (sick, men vi är så jäkla upptagna med jobb båda två). Ska i alla fall bli fint. Så blir det grill och sånt med ikväll. Och imorgon, ja gissa vad, imorgon börjar jag 8... IGEN.


Sun kissed / solbränd

My entire thigh is (I might exaggareted a bit) blue although I've had a shower. Either the way I'm not that good in taking showers, or I just accidentlaly tattooed myself. A very tacky tattoo in that case.

I've been working my friends, I can see that you've been here, but I haven't. Most of the time I've been sunburnt and been working. I might have created a plan for year 2012's fall so that's great. And I've this huuuuge flow at work right now. I'm willing to work now, it's going to be fun and exciting with new projects. New possibilties, you have to stay positive, right? I've been, for those who doesn't know, PROMOTED to a sort of manager at work! So much fun! I'll do shifts with my boss in the beginning and eventually I'm going to be the one who's incharge. I'm going to be the one who'll set lineups... Omg, you really don't want to hear about this. Sorry, heh.


You'll wake up in ine hour or so and then we're going to Skype, finally! We're both so busy with our works + the time zones. But it'll be awesome to see you again. An we're going to have bbq tonight... again. And tomorrow then, well guess what... I'm going to work at 8 in the morning. Fun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0