previously - juni

Eftersom att efterfrågan på fortsättningen av "previously-delarna" är så hög tänkte jag uppdatera er om nästa månad, alltså JUNI.



School's out for summer. Äntligen, får man vara så fräck att säga så när man går in på sitt absolut sista sommarlov. För även om jag kommer att plugga vidare hösten 2012 så har min bror lärt mig en sak, vid högre studier heter det (enligt honom, vet inte om det är sant) inte lov, utan något liknande periodvila. Whaewa.

Lustigt nog när jag nu kikar igenom mitt bildalbum här på datorn inser jag att det enda som jag har dokumenterat via kameran är brors examen och en luftballong som flög förbi vårat hus. Så det får väl helt enkelt bli dessa bilder. Jag som hade för mig att det hände mycket i juni-månad, men det måste nog varit juli. 

















Och ballongen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0