politik

Det blev en rätt kass kväll trots allt. Men hey, om man ska ha bra kvällar måste man vara med om sämre kvällar med. Imorgon är det löning exempelvis, det kan man se fram emot. Imorgon ska jag göra människor jag möter glada, för jag vet att få en komplimang av någon eller ett leende på morgonen när man känner sig lite trött eller nere kan förgylla ens dag. Just nu behöver jag lite peppning. Det är svårt och tufft och framför allt tungt att bära ett ansvar som både gymnasieelev, medarbetare på numera två ställen samt att vara politiskt aktiv. Den som kommer och säger att det är lätt har ingen aning om vad den pratar om.

Jag vet att det inte är så smart av mig att skriva här när jag inte känner mig helt hundra. Men jag gör det för att ventilera lite, för att lätta lite på tankarna och pressen som snurrar runt i huvudet och inom mig.

Ingen sätter så stor press på mig som jag själv gör. Ingen drar ned mig så mycket som jag själv gör. 

/
För mycket förhoppningar, för mycket vilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0