i'll help you carry on

Mysigaste låten och jag längtar så mycket till vi ska sjunga den i Körsång A i skolan.
Imorgon är det tisdag vilket betyder schemafri-dag som vi alla älskar. Seriöst, bästa idén någonsin kanske? Jag har jobbat alla tisdagar hittills i januari, men imorgon är jag faktiskt även ledig ifrån detta. Så gissa mina vänner vad jag ska göra för fantastiskt roligt imorgon? Stress-skriva ihop ett fem sidor långt projektskrivet arbete i psykologi b + en analys i religion a. Älskar att ligga efter i skolan.

Därför blir dagens råd till er alla som fortfarande studerar: SKJUT INTE UPP GREJER! När man väl skjuter upp en sak tvingas nästa uppgift att bli uppskjuten den med vilket i slutändan leder till ett berg av massiv plugg-ångest. Men - jag ska gräva mig igenom denna hög om det så ger mig psykisk ohälsa vilket det verkar som just nu. 

Notis: om en vecka exakt sitter jag på ett plan. God natt ♥

Hit ska vi åka, vi bor på Long Beach i Malee Seaview A3...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0