avrundning

Då var det dags att runda av denna dag. Om exakt tre veckor sitter jag på ett jättestort flygplan med extra benutrymme on my way till varmare breddgrader. Den tanken är supermotiverande just nu. 

Och på tal om just nu, ptja... Jag ligger i min fortfarande nybäddade säng, utslagen och... glad. Vet inte varför jag är så besatt av att ständigt utelämna hur jag i skrivandets stund mår rent känslomässigt. Jag känner mig, efter ett smärre sammanbrott i skolan på grund av stress och ångest, ganska samlad just nu. Tack Camilla för tidigare pepp-talk och pepp-kramar. Just nu är dock mysigkille_90 hos sig i den stora staden, strömavbrott och levande ljus. Är jag på fel plats på jorden, svar ja.

Imorgon blir det dock 10 timmars jobb för min del. Tror nog aldrig att jag jobbat så länge tidigare, det kommer att bli en utmaning. Tur att man har så fina arbetskamrater, alltid händer det någonting på jobbet som får mig på bättre humör och jag garvar nog minst tre gånger under varje arbetspass.

Min blogg är rätt torr. Ni är ganska många men ni kommenterar liksom inte, så jag vet inte riktigt vad ni tycker eller tänker. Om ni garvar åt mig eller med mig... Inte för att jag är så rolig egentligen. NÅVÄL, nu signar jag ut. Bissous! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0