inte så väldigt underhållande kanske

Idag är det måndag, som vi älskar måndagar... Kanske inte riktigt? Men idag gillar jag måndagar, för jag har ingen skola förrän onsdag vilket är guld värt dels för att jag då hinner fokusera på annat så som SSU Kungsbacka och planera lite inför kommande möten och pepp-kvällar. Även för att jag kan strukturera det plugg som ligger framför mig den närmaste tiden. Vet ni vad jag känner för en gångs skull på väldigt länge? Jag har koll, stenkoll.

Men jag vill bara inte att denna dagen ska resultera i att jag enbart sitter inne. Därför överväger jag nu ett eventuellt biblioteksbesök eftersom att jag har böcker att lämna tillbaka (alltid denna ständiga hets om snart försenade låneböcker...) Överväger även att sticka iväg till Freeport och köpa det där silverschampot. Känner att det ändå kan vara värt att testa det någon gång för att se ifall håret får dess nyans som jag under en längre tid strävat efter. Man kanske ska boka in ett frisörbesök när man ändå är på gång, fast det är så satans dyrt. Vill försöka att hålla i pengarna lite när det för en gångs skull är roligt att gå in på internetbanken och se ens saldo att disponera.

Vilket tråkigt inlägg detta blev, får försöka att hitta på något roligare att skriva under dagen. Sårrie.
En Thai-bild sålänge kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0