4. mat

Vad bjuder jag på för mat? Ptja, hade jag lagat middag till någon annan än bara mig själv hade jag lagat det jag tycker att jag är bäst på. Jag hade wookat färska grönsaker i en egenkomponerad sås bestående av thai-soya, sweetchilli, vitlök, honung och ett uns fiskolja. så jäkla gott. till det färska nudlar och antingen lax i ugn eller stekt kyckling. muuuumma! 

min bästa efterrätt är kladdkaka som jag skulle vilja påstå att jag är proffs på att tillaga!

På tal om mat sitter jag just nu på stadsbiblioteket och hungrar ihjäl. min pojke kommer inte hem förrän vid sex-tiden från hans skola så jag sitter här... magen låter jättemycket, kurrar högt som tusan - nästan så att de som sitter i min närhet här på bibblan stirrar ondskefullt på mig och tycker att jag väsnas... Sorry folks' rår inte för det...

Kommentarer
Postat av: niki

tack sara. nu blev ja fett sugen på kladdkaka.

2011-02-05 @ 13:35:01
URL: http://slashniki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0