un peu fatigue

Orkar inte röra mig så mycket idag. Nu ska jag strax krypa ner för trappan för en lång dusch, because I'm worth it. Sedan ska jag försöka pallra mig upp igen till min våning i detta slott, möjligheten finns att jag fastnar i soffan i vardagsrummet (inte alls en omväg eller så).

Missförstå mig inte nu, för jag älskar verkligen min ny-gamla arbetsplats, men det tär på kroppen att ha oregelbundna arbetstider. Å andra sidan har jag alltid min bror Sofia med mig, så därför känns det hela lite bättre. Nej, man kanske skulle ta och samla energi för att resa sig upp. Gå ner. Det är så långt. Mental fetma? Nej, inte alls.

Imorgon är jag också ledig, love life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0