tuesday

Jahopp, över en vecka har gått, tiden flyger förbi. Det är lite skakigt just nu, eller det är väldigt mycket tankar, och väldigt mycket jobb. Men allting löser sig med tiden för tiden läker alla sår, inte sant?

Vad som hänt under den senaste tiden är att jag varit ensam hemma, jag har druckit vin, lagat mat, ätit mat, varit med fint folk och bara haft det väldigt bra. Jag har nu tackat nej (i och med att jag inte tackat ja) till min utbildning i höst som jag kom in på. Och annars har jag gosat väldigt mycket med den där busen till kattunge också, ibland hatar jag honom lite men för det mesta är han bara äckligt söt. Typ söt som i spunnet socker som fastnar på fingrarna. Lite irriterande men det blir lite bubbligt i magen varje gång jag ser honom.

Han spinner konstant.

Nu ska jag slänga in en tvätt, jag ska sortera en till tvätt och sedan ska jag bädda sängen, jag ska göra mig snygg (prio) och sedan bli intervjuad av KBA-posten (lokalt) för SSU och efter det bowla och bara ha de finförnämnt i vanlig sosse-anda.

Fy fuck vad jag är tråkig. Aja. Hej då. Ha förståelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0