något nytt

Till att börja med, besöksrekord idag med unika läsare (det är ett skamligt lågt tal i jämförelse med andra människor jag känner som bloggar, men inte för mig), så det var ju skoj!

De som känner mig tillräckligt väl vet att jag har ett musikintresse som sträcker sig ganska så långt tillbaka i tiden. Därför tänkte jag göra en liten kul grej. Att jag ska länka tio, enligt mig, bra låtar. Alltså tio låtar på Spotify som jag mer än gärna lyssnar på.

Bon Iver - Blood Bank
Regina Spektor - Samson
Angus & Julia Stone - Mango Tree
Jason Mraz - You and I Both
Jens Lekman - Black Cab
Shinedown - Simple Man (Acoustic Version)
Prince - Nothing Compares 2 U
T.V Carpio - I Want To Hold Your Hand
Toto - Africa
Florence + The Machine - Dog Days Are Over


Källa: Rockfoto.nu (foto: Berns, Sthlm, 2009)

Kommentarer
Postat av: Pia -Smilinggirls!

vad roligt! :)

2011-04-05 @ 17:16:53
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0