it's time you have the talk

I'm alive. Fast bara knappt. Min hals mår inte alls hundra och jag själv känner mig lite på reservkrafter. Är skittrött och det gör ont i halsen när jag gäspar. Poor me.

Igår var jag på tågvagnen med Anna Croneberg för att fira Alex Fornell och några till. Var väl helt ärligt inte så där superpepp på krök men kvällen slutade ändå tillsist helt ok. Jag åkte dock blå express (som verkligen inte borde vara kallad för en expressbuss) i 55 minuter från Marklands, det sög ju. Fick äntligen, äntligen, äntligen träffat Marcus igen. Upp och ner, ner och upp - fint var det hur som helst. Long story short så är vi inte så jättebra på att hålla kontakten på grund av diverse olika saker.

Nu ska jag ta och klä på mig lite vettigare kläder än en The Killers tisha, kanske borsta håret med... Sedan kommer Janet hit! Ska bli superkul, och vänner, idag är det lön!!

PUSS!


Inte många dagar kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0