förkylt, undernärt, tröttsamt - en vanlig helg

Tiden går med en rasande fart nu! Efter helgens gång känns det inte som om jag hann med den ack så viktiga dagliga sömnen (eller nattliga). Jag mår som ett vrak ungefär, typ Regalskeppet Wasas skick när det hittades för några deccenier sedan.

Vad gjorde jag då i helgen för att inte hinna sova, för det är klart att ni vill veta liksom... I fredags hade vi studiedag och om jag ska vara ärlig minns jag inte riktigt vad jag gjorde då. Jag sov jävligt länge rent ut sagt, sedan åt jag lite. Efter det satt jag några timmar vid facebook för att snabbt som tusan tagga av mig när äckliga bilder dök upp från Berlinresan. Sedan kom päronen hem, vi åt mat. Jag duschade. Väldigt målande dag som ni kanske hör, förstår att ni nästan trillar av stolen/sängen/var ni nu än sitter eller ligger av chock. På kvällen såg jag i alla fall på så ska det låta och sedan dog jag vid 23-snåret.

På lördagen var det dags för oh so lovely jobb, jag var inte direkt supertaggad på grund av en enorm trötthet och en snorgubbe i halsen men arbetsdagen flöt på väldigt bra trots ett 4h45min pass utan rast. Väl hemma hade vi lite gäster på besök, det blev tre rätters och alkoholkonsumtion. Ypperligt! Spontant åkte jag in till stan för att träffa en vän sedan var den dagen över, ungefär.

Söndag, jobb jobb jobb! Den här dagen var lite segare. Kanske för att jag visste att jag inte skulle vara hemma i mitt casa förrän vid 21/22-tiden på grund av DS-möte i Halmstad. Men mötet gick bra, jag är numera jämställdhetsansvarig samt medie&kommunikationsansvarig för SSU Halland och det känns faktiskt väldigt bra. Jag älskar att jag utvecklats så snabbt och åt rätt håll nu inom politiken även om detta ideella arbete kräver mycket tid. Det är värt det och det känns bra i magen när man går och lägger sig, för hey - jag gör faktiskt någonting!

Här kommer lite till Berlin bilder, vet att ni gillar't.














Kommentarer
Postat av: ottilia

sjukt snygga bilder!



sv: haha jag vet och han är så gullig <3

2011-04-04 @ 22:40:29
URL: http://meetabear.devote.se
Postat av: Anonym

snygga bilder! ;)

2011-04-18 @ 22:39:07
URL: http://asiatpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0