coralised



Som ni tydligt kan se sitter jag just nu utomhus och pluggar... framför min blogg och facebook - det går alldeles utmärkt! Jag piffade upp dagen med lite läppstift och en omatchande t-shirt. Kan nästan inte bli snyggare än så här tror jag!

Just nu lyssnar jag på lite Green Day, var för för för längesedan. Kommer aldrig glömma konserten på Scandinavium den 3 juli sommaren efter sexan, har aldrig känt mig så cool som då. Just nu känner jag mig förvisso rätt cool med, men å andra sidan så är jag aningens cool naturligt. Det vill säga att min dagliga coolhet är helt normal.

Nu ska jag skriva lite på den där nedrans projektrapporten och sånt. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0