bonjour

Bonjour it is! Jag har efter x-antal timmar sovit ut lite för andra gången sedan Berlin-hemkomsten. Idag har jag dock ett schema som är äckligt strikt och måste följas till punkt och pricka. Så storbloggare as I am (LOL), gör jag härmed en lista för att finna lite empati hos er trogna läsare.

* Skriva på engelskarapporten
* Har ett religionsprov på torsdag som jag behöver plugga till
* Banken 15:45 med Alex för att bli firmatecknare (SSU)
* SSU Möte 17:00
* Ta sista vaccinsprutan (????)
* Fika (????)

Som ni mycket tydligt kan se är idag en väldigt späckad dag. Att lägga till är även alla andra nödvändiga saker som exempelvis, bädda sängen, borsta tänderna och fixa håret, sminka mig, välja kläder etc. etc. Tänkte att det kanske är lämpligt att antingen idag eller imorgon börja överväga vad jag ska packa med mig till den makalösa STHLMS-trippen vi i SSU Kungsbacka ska göra på fredag - lördag med. Åh, what a life. So busy. Här är SSU Kungsbackas blogg om någon känner sig lite sosse-aktig idag.

Och nu, en bild!


En av fredagens destinationer, ska bli kul kul kul!

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- fyfan vad kul!

2011-04-05 @ 14:54:57
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0