man of the hour

Norah Jones på kvällen måste ju vara det bästa som finns. Om man inte har en mysig pojke bredvid sig som masserar en samtidigt som man lyssnar på hennes ljuva stämma det vill säga.

Men nu har jag ju inte det, så här ligger jag, ensam, övergiven, ängslig. Konstig. Helt sinnesförvirrad.
Fattar inte vad som händer riktigt typ, eller jo. Och så är det de där med att man vill skriva av sig. Men inte riktigt törs, för då blir man ju för mycket. För naiv, skrämmer bort och vipps. Förstört. Förstorat. Nu gjorde jag väl det igen antar jag. Helvete.

Jag är värdelös på sånt här, erfarenhet spelar ingen roll. Jag är riktigt, hemskt, fruktansvärt dålig på det här. Förlåt min konstighet och totala oförmåga att uttrycka mig korrekt och acceptabelt.

Over and out. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0