kan aldrig vara tyst

Jag hade en fredagkväll som var något utöver det vanliga. Många fler än jag hade säkert likväl dem en fantastisk fredag. Fredagar tenderar trots allt ofta att vara en favoritveckodag för många fler människor än endast mig.

Varför var just den här fredagen så bra? Kanske var det för att jag köpte mjuka underkläder som sitter perfekt, kanske var det för att jag satt ensam med en bok i handen i flera timmar (bara för att sysselsätta mig medan jag väntade på att du skulle ansluta dig), kanske var det just du. Hur du tog min hand när vi gick mot bion. Hur vi kysstes på spårvagnen. Hur himlen fullkomligt öppnade sig när vi skulle gå från spårvagnen till mitt tåg, hur jag, trots detta, inte frös. Inte förrän tågdörren hade stängts och jag åkte ifrån dig. Nyss sa du att jag är vacker, jag kan inget annat än att säga detsamma. Du är vacker, en helt fantastisk människa. Spännande.


Kommentarer
Postat av: javem?

finns det ljus finns det hopp, på dagen lyser solen, på natten tusentals stjärnor, ända platsen där det inte finns ljus är döden.. vad är dock hopp och ljus utan kärlek, vad är kärlek, först efter vet du säkert då vill du inget annat än att spola tillbaka tiden. jag flyg högt i skyn men nu kraschar jag ner i marken, jag fatta knappt vad som hände, du kom som en storm och försvann lika snabbt och vart tog du vägen? vart är du påväg? jag vill veta vad jag ska gå...

2010-09-26 @ 20:11:35
Postat av: Camilla

Okej, nu blir jag avundsjuk..

2010-09-29 @ 22:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0