HAHAHAHAHA



Ja, jag erkänner. Mina rubriker börjar bli lite enformiga. Och för Guds skull, jag vet att jag ser ut som en mupp på mitt Actic-kort. Men det är ju det som är humorn i det hela, hahaha. Första träningspasset på två månader och jag ser ut så(!) efteråt... Nu jäklar ska de tränas inför Thailand '11!

Så en liten träningsnotis: Idag har jag simmat 1200 meter, det var slitigt men jättegött efteråt. Känner mig supernöjd. Nu ska jag snart äta chips och dipp när mamma och pappa kommer hem, ber till högre makter att dem även köpt hem lite smågodis... Nyttigt liv vare? Utgång imorgon, LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: ottilia

hahaha jag ser inte heller så värst bra ut på mitt träningskort... :(

2010-09-12 @ 01:45:00
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0