en veckas ledighet och jag är inte ledig

Eller jo okej, lite ledig måste jag nog säga att jag är! 
Nu idag ska jag inte göra ett jota, bara slänga mig ner i soffan och mysa framför idol med familjen. Imorgon ska jag jobba, det är ansiktsmålning på jobbet så det ska bli superroligt! Sedan på kvällen bär det av till Torslanda för lite maskeradfest.

På söndag har jag inte planerat något alls och på måndag ska jag förhoppningsvis lyckas dra hit Elena och träffa Sandra och diskutera tjejnätverk, hur det fungerar etc. 

På tisdag jobbar jag igen och på kvällen är det första sånglektionen. Sedan på onsdag vet jag inte vad jag skulle göra... Plugga? Usch... Hatar att behöva plugga på lov, men så får det bli ibland.

För att slutligen på torsdag ta tåget ner till Köpenhamn med famillia och vara där tills på söndag! Supermys!
Mitt lov kommer gå superfort, men jag är taggad! Nu ska jag verkligen vila upp inför slutspurten av den här terminen!



Idag har jag skrivit ett prov som jag trodde skulle vara mycket svårare än det var. Vid lunch tog jag tåget hem till Kungsbacka så mötte jag upp en tjej som heter Helena som också är med i Luciatruppen, riktigt go tjej. Tillsammans spatserade vi till Drottning Blankas Gymnasieskola, först blev vi sminkade och sedan fixade dem vårat hår. Det kändes verkligen lyxigt att bli så ompysslad. Vidare till fotostudion för snygga bilder till valaffischerna! Ska bli spännande att se dem när de kommer upp nästa vecka!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0