slutade bry mig om minimala problem

Hej, jag ska egentligen plugga i skrivandets stund och jag ska göra det... snart. Den här dagen har gått så jäkla fort, eller okej, vid strax innan lunch gick minutrarna väldigt segt men annars har dagen i princip flugit iväg.
Känns ganska skönt att jag så smått börjat acceptera att jag kanske inte kommer få endast ett G under min gymnasietid. Det är så mycket mer att prioritera att ha kul och njuta av de här åren än att plugga ihjäl sig men inte ha ett socialt liv. Känns väldigt skönt att mor och far stöttar detta med.

För övrigt är jag lika konstig som vanligt. Jag mår bra och jag gillar livet! Ser fram emot alla lucia-rep nu framöver och ser verkligen fram emot den kommande helgen. Har inte ett enda arbetspass så istället ska jag sjunga, vara med Linn och ha första tjejnätverksträffen. Ska bli superkul!

En bild på detta kanske, för att liksom sätta den där pricken över i:et. För att göra detta inlägg topclass.



P.S Ganska söt om jag får säga det själv!

Kommentarer
Postat av: Oscar

helt klart söt :) fräknarna och ögonen! man blir galen. minnen är mycket kreativ hehe ;)

2010-11-10 @ 21:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0