centralamerika eller nått

Har inte uppdaterat på ett tag nu, meckar arbete om Haiti och sånt. Blev jobb på el donko donk i tisdags. Åt Big Mac.
Just nu har jag på mig mina supersexiga glasögon och ser allmänt sexig ut. Nyrakade ben dessutom.
Har en förkärlek till skåne har jag kommit på. Bara snygga och roliga människor där. Det var allt för mig. Hejdå!
"Har inte uppdaterat på ett tag nu, meckar arbete om Haiti och sånt. Blev jobb på el donko donk i tisdags. Åt Big Mac.
Just nu har jag på mig mina supersexiga glasögon och ser allmänt sexig ut. Nyrakade ben dessutom.
Har en förkärlek till skåne har jag kommit på. Bara snygga och roliga människor där. Det var allt för mig. Hejdå!"

Tydligen, that's what he said i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0