balanserad

Kompis det går bra nu. Jo men det känns faktiskt så, balanserat och stabilt. Som om jag nått något slags inre välbefinnande. Kanske till och med lite harmoni (trots en ständig oroan över att närma sig magkatarr...) Jag har äntligen haft första träffen med tjejnätverket och det gick utöver förväntan bra, jag är väldigt nöjd så det känns extremt skönt. En lättnad.

Än så länge ser jag fram emot u-landsprojektet i skolan och känner att jag har en vilja och energi att fördjupa mig om Haïti. Jag tycker faktiskt att det ska bli intressant att lära mig mer om detta land. 

På tal om absolut ingenting så har vi det första framträdandet med luciatruppen nu på torsdag. Vi ska sjunga på Tjolöholmsslotts julmarknad och jag är peppad till tusen. Lite nervöst dock med tanke på att vi inte övat så mycket, men alla är så duktiga så det kommer definitivt gå vägen ändå!

Nu ska jag ut och springa en runda, känner till och med motivation för detta. Vad händer !?!?!?!


Fläckfri hy, 6 kg smalare och labil. Bättre tider? 2007.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0