snacka om att vara ute och cykla

Så, äntligen äntligen äntligen ligger jag under mitt varma täcke i min sköna säng. Helt slut efter dagens äventyr som har varit fylld med spänning och skräck, romantik och passion... Eh.

Jag har haft en så himla rolig dag med Camilla efter skolan. Vi cyklade till en badplats och badade och tog massa kort och var bara allmänt flummiga som bara vi kan. Vi filmade första doppet, första riktiga doppet i år - och jag har de på film. Hela världen kan, om de vill, se mig i bikini och ja.. ångest?

Här har ni lite bilder och sedan längst ner, världspremiären av den omtalade, kritikerrosade filmen "Adventure Challenge" starring Sara Tolinsson & Camilla Jämting.


Det regnade

Snygg backpack eller sac à dos som det heter på franska





Vi såg lite exotiska djur i naturen

Väldigt mycket friluftsliv över den här bilden



En snygg tjej, sexig cykel, stor slott



Helt färdig, men lyckas ändå fortfarande vara så snygg

En så himla fin vän, du är så underbar







Framme vid målet

Sjukt nöjd brud

Ännu en anledning till att gilla Alingsås, det är vackert där

Rätt så kallt




Och nu vad ni alla har väntat på... FILMEN!!!


Kommentarer
Postat av: Anne / A.C (:

sv: så lite så :)

2010-05-26 @ 09:41:49
URL: http://angelchanelle.blogg.se/
Postat av: matilda (den vilda)

hahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahhahahah det här var det roligaste, filmen! hahah modiga tjejer. goingar!

2010-05-26 @ 10:51:53
Postat av: Camilla (den coola)

WOOOHOOOOOO!! Fyfan va vi e grymma! Det bästa är att vi har det dokumenterat, så nu kan hela världen se! Snacka om att vara förebilder!!!

2010-05-26 @ 20:55:59
URL: http://camillacupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0