sista rycket nu


AA Boundy - When the Devil's loose

Franska nationella idag, hörförståelsen. Jag vill inte prata om det, vi släpper det. Så nu är det borta, gjort!
Min vecka är ganska galen...

Måndag
Psykologi inlämning
Franska nationella hörförståelse
Att göra efter skolan
Plugga samhällskunskap
Vara klar med första utkastet av hyllningstalet
Plugga in tre oregelbundna verb på franska
Tisdag
Vara klar med första utkastet av hyllningstalet
Att göra efter skolan
Adventure Challenge med Camilla
Plugga vitryssland
Repetera gårdagens franska plugg + öva in passé composé (IGEN)

Onsdag
Optikern 9.30 (?)
Plugga samhällskunskap (helst vara klar med resultat delen)
Vara klar med Vitryssland frågorna
Repetera inför boksamtalet
Efter jag pluggat
Åka till Alingsås och mysa med Tom ♥
Sträckläsa franska grammatikboken
Torsdag
Franska nationella skriftliga
Boksamtal, realismen "Det går an"
Att göra efter skolan
Plugga på Vitryssland frågorna
Sitta lite med samhällsarbetet
Fredag
Vitryssland prov
Att göra efter skolan
Skriva klart samhällskunskapen helt
Pilla på mitt hyllningstal
Börja plugga inför naturkunskaps provet
Lördag
Jobba 10.30-16:00
Tom kommer hit och myser hela kvällen med mig ♥
Söndag
SOVMORGON
Sitta med naturkunskapsboken
Renskriva mitt hyllningstal
Kika igenom samhällsarbetet en sista gång
VARA NÖJD ÖVER MIG SJÄLV OCH KÄNNA SNART FÅR JAG SOMMARLOV!


Bild tagen september 2008 i Turkiet, Side
Igår hittade jag en resa till Kreta med hotell, flyg och frukost för 5600/person...

Kommentarer
Postat av: Tobias

Blev det rabarberpaj med vaniljsås igår? ;)

2010-05-24 @ 19:08:51
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: Tobias

Haha jag vet, astöntigt.. eftersom den har ett bra budskap liksom!

2010-05-24 @ 19:25:08
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0