samedi

Äntligen lördag, typ. Jag vet inte men lördag är liksom lite utav veckans höjdpunkt. Firar att man klarat av ytterligare än vecka, men samtidigt gör man inte som på söndagar - att man sörjer att det snart infaller en ny måndag.
Jag gillar helt enkelt lördagar, det är lagom.

Nu ska jag snart till jobbet, tydligen ska vi ha ansiktsmålning (älskar att jag fick reda på det genom att läsa Kungsbacka-posten. Vi ska måla katter och hundar den här gången, exciting!
Slutar klockan fyra men hoppas jag kan gå lite tidigare, det hade varit härligt. Ska iväg till Tom sedan och har planerat att ta 17:17 tåget, lite tidspressat känner jag. Äsch, det går an som Carl Jonas Love Almqvist skulle skrivit.

Det börjar gå lite utför, så nu rundar jag av. Fest ikväll eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0