prisa semesterersättningen


Bruce Springsteen - Streets of Philadelphia

And then it was Sunday... inte så sunny Sunday däremot! Fast då kanske det inte blir lika helvetiskt varmt att jobba idag, hoppas mina funderingar bevisas om lite drygt en timma.

Idag är först planen att jobba 11-15, ett rätt kort pass så det går nog fort. Sedan ska jag hem och ta en snabb dusch och cykla/åka buss till ABF för grillning med SSU Kungsbacka. Hoppas bara inte himlen öppnar sig och skänker oss världens regnoväder.

Ikväll måste jag skriva min psykologianalys med till fördjupningsarbetet. Varför blir det alltid såhär? Jag skjuter ALLTID upp alla skoluppgifter till absolut sista stund! Kanske är det för att jag har så mycket andra roligare saker som jag kan göra hela tiden? Nu är det snart sommarlov, bara 19 dagar kvar!!! Längtar man eller vad?!


Sandöhamn förra året i juni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0