I've got some news for you


Robyn - Fembot

Nej jag är inte alls avundsjuk på er som åker till Siesta festivalen idag, inte ett dugg. För jag är ju inte alls sugen på festival, öl, musik, roligt folk, härligt underbar atmosfär och langos - inte alls...

Jag tycker för övrigt att ni är kassa på att kommentera, är inte det jag skriver nice? Vad borde jag skriva om? Vad är kul att läsa om? Jag menar, jag kan ju inte skriva att jag gör saker som jag inte gör. Eller? Då blir det ju inte sant!

Nu är jag i alla fall klar med resultat delen av min samhälls fördjupning, känns lagom härligt. Arbetet flyter på bättre än vad jag trodde det skulle göra. Dock fick jag istället för att ha fyra grejer kvar, helt plötsligt fem. Jag måste göra ett G-prov i matten om geometri, jäääävla geometri. Nåja, det är ju bara ett G-prov, det klarar väl jag? Söt han är som hade skrivit G+ som betyg och sa att jag verkligen hade kämpat med matten. Det tycker jag var fint gjort, han kanske inte är så hemsk trots allt. Nej vad säger jag, klart han är hemsk. Mattelärare och naturlärare kan inte vara annat än hemska.

Nu smsade jag Tom och frågade om jag skulle komma en timma tidigare, men nä. Då gick jag upp tidigare i onödan. SÄMST. Äsch, jag får väl plugga in den där förbaskade geometrin då. Eller läsa på något verb kanske. Åh...

Franska skriftliga imorgon, jag har lite ångest.


Fräsch brud från Siesta 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0