all in - lite för vild dans kanske?


Gårdagens låt för min del åtminstone Spice Girls - If You Wanna Be My Lover



Påminn mig om att man inte ska dansa för vilt till Spice Girls... Måste dock säga att kvällen igår var otroligt lyckad. Perfekt lagom mycket folk, lagom mycket dricka, lagom mycket allt! Så himla rolig kväll (har ett minne av att Karlsson och Johanna fick höra det hela vägen hem till Cecilia).

Fick skjuts till Mölndal av Matilda och hennes pojkvän - TACK! Dock fick jag springa i rulltrappan för den fungerade självklart inte och inte fan tänker jag på att jag har ont i knät utan det var bara killer-instinct på att komma med tåget och jag hann faktiskt. RIVERSIDE MOTHERFUCKER dansen igår blev också sjukt lyckad och något säger mig att det kommer bli fler och fler inte allt för charmiga bilder på Facebook efter denna kväll. Nåja, det bjuder jag på! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Clara

haha illa sara, riverside dansen är inte att leka med, julia blev också skadad förra gången hon dansade, haha! men ååååååh jag kommer inte PÅ DET :O! det var nåt skitkul, det är jag säker på :O

2010-05-16 @ 17:21:29
URL: http://clarathecurious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0