tider som dessa + kalmar del 3


Oskar Linnros - Från och Med Du

Att Oskar Linnros kommer att uppträda på Arvikafestivalen kan man inte annat än att gilla. Linn, förstår du så mycket bra akter det är att dansa till nu. Vi får nog äta upp oss lite innan precis som flyttfåglarna gör (så mycket lär vi dansa). Förresten så är det bara 36 dagar kvar till starskottet av festivalen, det vill säga att vi sitter på tåget om 35 dagar! Och ja, återigen, jag gillar det här med att räkna ned!

Från ett ämne till ett annat, skolämnen. Jag har fått reda på nästintill alla betyg jag kommer erhålla nu när jag går ur tvåan. Jag gillar ju egentligen inte att skryta... Eller jo. Jag är jättenöjd med mina betyg, känner mig så lättad att all tid jag lagt ned på mina studier i år faktiskt har lönat sig. Jag har aldrig fått så fina betyg som nu och extra glad blir jag över alla fina ord jag får från några av mina lärare. Att det dessutom är lovord från lärare som berör de ämnen som jag är mest intresserad av och tycker är roligast gör det hela endast mycket bättre!
Och ännu mer på tal om skola, jag får sommarlov om mindre än 48 timmar - TVÅ DYGN!!!

Nu följer lite bilder från Kalmar, det vill säga att detta blir del 3. Hoppas det smakar. ♥






















Kommentarer
Postat av: JEANETTE

ruskigt härliga bilder förresten!

ja det hade varit suuperduper :) JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA för i bövelen!JA VAD HÄRLIGT! jo tack, det duger. kunde varit bättre. men tur det finns energiknippar som dig :)

2010-06-09 @ 23:36:32
URL: http://jeanetteasvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0