mercredi

Hej allihopa!

Jag har haft en ganska så fartfylld dag idag, känns som att jag hunnit med en hel del! Hur som helst är jag inte längre i ett förhållande och det känns riktigt bra, var väl mest jag som ville göra slut så det hade ju varit konstigt annars. Men orkar inte gå in på detaljer plus att det känns lite elakt att prata om det med.

Först idag var jag inne i stan lite, satt på Heden och tittade på korp-fotboll i solen och pratade om allt möjligt. Sprungit in i Jimi och Simon med, saknar er redan pojkar. Männen i mitt liv? Haha!
När jag kom hem tog jag och mami en promenix till maxi, fick köpt lite hårfärg så imorgon ska vi försöka rädda mitt hår så att ni tids nog till slut kanske får lite fler egobilder här i bloggen ;)

Sist men inte minst vill jag bara rekommendera en väldigt fin vän till mig, hennes blogg är mysig att kika in på och hon är en riktigt förebild. Tycker om dig så mycket gumman. Här hittar ni hennes blogg! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0