längtan


Queen - You're My Best Friend

Jag längtar så himla mycket tills imorgon, har så fruktansvärt mycket motivation för dagen - för livet. Det finns ingen som är så bra som du och helt ärligt, jag kan inte tänka mig hur gymnasiet hade sett ut utan dig, hur tråkigt livet hade varit utan dig. Du kan omöjligt förstå vilken stor förebild du är för mig, för jag ser verkligen upp till dig. Du är allt bra man kan vara, har alla bra egenskaper man kan bra.

Ingen drar så dåliga skämt som du gör, jag kan inte låta bli att fnissa lite här när jag tänker på det. Hopp, hopp, hopp! Haha! Det känns som att du är den där kompisen jag har kännt hela livet, men faktum är att vi inte ens kännt varandra i 1½ år än. Skäms när jag tänker tillbaka på tiden då du började i klassen i ettan, när jag dömde dig för att vara en fjortis. Du är så långt ifrån fjortis man kan komma, du är alldeles för "konstig" för att vara en fjortis. Alldeles för söt, för underbar för BÄST!

Snart ses vi, redan imorgon och det kommer bli den bästa dagen fram tills fredag för då firar vi midsommar på Orust! Jag längtar så himla mycket, du kommer att vara vackrast som alltid - dela med dig av dina tips. Vilken är din hemlighet för att alltid vara så perfekt? Hur beter du dig åt?! Och efter det, om mindre än en månad är det Arvikafestivalen, vårat största äventyr hittills? För visst blir det fler äventyr, någon gång kommer vi åka utomlands tillsammans, det är jag säker på!

Jag vill nog helt enkelt bara visa min uppskattning, och säga en sak.

"You make me live", Linn Elvhammar, Jag älskar dig! Tack för att du finns som en stjärna i mitt liv och lyser upp när det är lite mörkt ♥


Världens vackraste, mest kompletta människa jag känner!

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag börjar grina. FINASTE, FINASTE SARA!

Jag vet inte vad jag ska skriva...

Mer än att jag har sååååå många fina minnen med dig. Det känns som att vi skulle kunna sitta o dra fina citat från våra minnen under en hel natt. Imorgon kommer bli en otroligt fin dag, som alla andra dagar med dig. För vare sig vi bär madrasser, sjunger (försöker beatboxa) eller sitter på en buss så har vi roligt. Men även när inte allt är frid o fröjd o roligt så är det så fint att ha någon som dig. Att kunna berätta allt för någon, dela med sig av allt. Jag har haft panik flera gånger när jag inte kunnat berätta något till dig på direkten. Jag har skyndat hem o försökt få tag på dig så fort som möjligt. Allt för att hinna prata för min bästa vän så fort som möjligt....



Puss på dig min älskling. Vi ses imorgon



P.S känner mig sämst för det där med träningen imorgon... Vi pratar om det imon! puss.

2010-06-22 @ 23:58:49
URL: http://linnvarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0