kom ihåg mig

Evan Wood (Across the Universe Soundtrack) - Black Bird

Igår var först en ganska dålig dag. Grejen var den att jag hade verkligen sett fram emot en ligga-på-studsmattan-och-sola-hela-dagen-dag och vad händer då? MOLN!?

På eftermiddagen gick i alla fall jag och Susanne (en tjej som jobbade på jobbet innan) på en promenad in till stan och satte oss på Karma och pratade. Det var mysigt, fast lite kallt. När jag kom hem sedan, efter att vi svängt in på ICA så jag fick köpt Dove Summer Glow, tittade jag på Remember Me. Ville se den när den gick på bio, men det blev aldrig så och jag har ingen aning om varför...

Jag tycker att filmen var väldigt bra, trots att jag såg den sent och var riktigt trött, slutet var väldigt oväntat - åtminstone hade inte jag tänkt på det och jag är glad att ingen hade spoilat slutet för mig innan. Haha.


Idag ska jag jobba, men har stängning och börjar inte förrän vid 16.00. Så nu ska jag städa mitt rum, sedan ta en lång dusch och efter det ringa Anastazia och fråga om jag kunde få börja tidigare. Cash is king - kapitalist (?)

BTW, är jag så jäääääävla arg över att Alliansen igår röstade FÖR att bygga fler kärnkraftverk. VI MÅSTE VINNA VALET, KÄMPA! Som Simon Källman sa: "Blodet är rött, hjärtat sitter till vänster". ♥




Kommentarer
Postat av: Erica

men HALLÅ är dom helt dumma i huvudet eller? Då måste vi vinna valet i år!



Jag vet inte om jag kan se honom i en annan film, känns konstigt. hm. Finns den att hyra?



Och du, jag blev med arg på molnen! SUCK!



Roligt att du gillar min blogg:D

2010-06-18 @ 11:30:56
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Tobias

Dålig film, men otroligt bra slut :D

2010-06-18 @ 14:45:49
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: Erica

Ne jag förstår inte det heller, eller det är väl dom rika fjollorna..



haha, då får jag be min man ladda ner, sånt kan inte jag serru ;)

2010-06-18 @ 15:59:31
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Anonym

De röstade ju inte riktigt för att bygga fler kärnkraftverk, bara att förnya dem. Det är ju jättebra energiutvinning!

2010-06-20 @ 17:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0