film och sådant mys

En dag mindre till sommarlovet nu, en dag mindre till 18, en dag mindre tills jag får träffa dig.

Nu ligger jag här i min säng och känner mig duktig som faktiskt har tagit vara på dagen och det fina vädret. Först solade jag (jag fick minsann lite färg), sedan städade jag lite, brände scones... och har även hunnit med en löprunda där jag stötte på en gammal barndomsvän denise débremo sheisthat @ devote.se.

Så nu ska jag ta och somna till "Youth in Revolt", ni vet Michael Cera's nya film. Tycker han är så mysig, sådär töntig så man inte kan låta bli att le!

Imorgon får jag ÄNTLIGEN träffa Tom igen, även om det bara blir i någon timma i stan så är det så mycket bättre än ingenting. Jag kan ju inte i helgen för då händer de andra bullar. Men de tar vi då! God natt! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0