ett steg i rätt riktning

Jag har raderat alla bilder nu, det som hände kommer jag alltid minnas som min ungdom. Min första kärlek. Men det är förbi, helt förbi. Ingen vet vad som händer i framtiden, men jag ska inte låta det vi hade påverka mitt liv just nu.

Kärlek kommer man inte över, men de erfarenheter man tar med sig från första riktiga kärleken bygger man på med kommande kärlekar. Och hur mycket man än vill låta bli att jämföra med tidigare förhållande kommer åtminstone alltid jag att göra det, och jag har insett det nu och är okej med det - du är min förklaring till vad kärlek är. Du är kärlek för mig och därför kommer jag aldrig nöja mig med någon förrän jag känner något som är bättre än vad jag kände med dig. Det spelar ingen roll hur lång tid det kommer att ta, jag har bestämt mig nu.



























Förresten så finns det så många fina människor, alla borde få pris för att de ställer upp. Och ni vet exakt vilka ni är, jag behöver inte nämna er. Ni är fantastiska för mig och jag hoppas att jag på något sätt kommer att ge er något som tack för vad ni ger mig. ♥

Jag är singel, jag kommer att bli kär någon gång i framtiden. Någon gång kommer jag att känna den där bubblande känslan i hela kroppen och någon gång kommer jag att sitta på en klippa vid en klippa luta mig mot min klippa. Ge det bara tid, allt vi har är tid.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Rätt inställning!!



Njut av livet så gott det går. Kärleken går och kommer, men en dag ska den bestå!

2010-06-21 @ 14:07:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0