en månad och tjugo dagar

... kvar tills jag fyller 18 år, ja jag räknar!

Det har kännts så skönt i helgen utan dator, helt avstängd från allt som har med bloggar och facebook att göra. Åkte till Kalmar i fredags morse och att prioritera dator framför min storebror händer inte så jag tänker inte ens säga förlåt.

++++++ Att ni kan glädja er åt de 159 kort jag knäppt dessa dagar som under etapper kommer att läggas upp här på bloggen, hoppas att några är sevärda!

Nu ska jag till skolan, enbart för att träffa mina vänner känns det som. Imorgon har jag det absolut sista matteprovet i mitt liv och det känns jäkligt bra, jag är även (för att tillägga) expert på geometri by now så mycket som jag pluggat i bilen.

Oj, nu måste jag rusa iväg till bussen. Hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0