du vet väl att jag.. ja du vet


Big Star - Thirteen

Jag tror att jag har kommit underfund med vad jag vill inrikta mig på framöver, åtminstone som det ser ut just nu. Psykologi och det mänskliga beteendet. Känns väldigt nära till hans eftersom att jag själv alltid tänker för mycket, analyserar alltid varenda situation in på djupet. Varför? Är en fråga som ständigt finns i mitt huvud.

Jag tror att det skulle vara väldigt intressant och inte minst sagt givande för mig som person att studera psykologi på en mycket djupare nivå än vad jag gör och kommer fortsätta göra på gymnasiet (ska läsa psykologi b nu till hösten).

Förresten så har jag en ganska kass kväll. Jag ogillar att inte vara i centrum, så enkelt är det. Tom är jätte upptagen med studenten och jag är jätte glad för hans skull, att ta studenten är något väldigt stort! Men att inte kunna ses är inte roligt, det är aldrig roligt att bli ersatt av nått/någon. Oavsett vad det är.
Nu känner jag mig som en jätte dålig person för att jag ens kan med att tänka på mig själv. Herregud, vi pratar om en vecka Sara, skärp dig. Så deppar jag lite över lumpen med, jag menar. Distansförhållanden, jag sa ju aldrig mer sist.

Men med dig är det annorlunda, det vet jag. Och jag kan och kommer göra allt för att få det så bra med dig som det bara går. För jag är kär nu, på riktigt. ♥


Ani DiFranco - You Had Time

Kommentarer
Postat av: alex

ssjukt gooooo låt!

2010-06-01 @ 22:34:38
URL: http://elskamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0