ballad från en loftsäng & 25, genom eld

Om du aldrig provat hur kan du då vara säker, jag börjar tro att jag börjar tro att vi kan gå. Genom eld.

Oskar Linnros, vilken jäkla man! Är riktigt äckligt taggad på att se denna begåvning om lite mer än en månad, det kommer verkligen att bli alla tiders! Nu ligger även spelcschemat uppe på Arvikafestivalens hemsida och det ser riktigt bra ut faktiskt. Tror inte att det krockar någonstans så detta bådar riktigt gott!

En annan riktigt kul sak som hänt idag är att enligt SCB's undersökning som idag publicerats i DN.se vinner oppositionen i höst! De har prickat rätt block som vinnare sedan 1973, 1973!!! Jag börjar äntligen se lite ljusare på framtiden. Det fungerar inte med alliansen i fyra år tid. Men det är som en vän sa till mig, alliansen leder Sverige i fyra år när svenskarna känner sig bekväma och när opppositionen i tio år byggt upp de alliansen förstört. Skamligt att så många svenskar är så bekväma. Så egoistiska. Tänk den dagen då man själv blir arbetslös, bostadslös, ensamstående, sjukskriven. Gillar även att alliansen lånar pengar för att sänka skatterna
och höja konstnaderna för sjukvård/tandvård. Well done!

Hjälper ni till med mig och alla andra SSUare att flytta ur Reinfeldt och company från
Rosenbad den 19 september? ♥


Mina fina nya tights faktiskt köpta på Lindex gick på 149:- om jag minns rätt, älskar dom redan!



Köpte den här skjortan idag från Gina, går inte in där frivilligt men Camilla ville gå in dit och kika på en kjol så hittade jag denna och jag blev lite småförtjust! Snyggt zafari-aktig. Tänker mig ljusa jeansshorts + vita converse + vitt linne + saltvattens blondt hår + stråhatt. And yes you heard me, det blir ljusare tider ;)

 


Kommentarer
Postat av: Clara

tack söta! dina leggins är som sagt awesome!

2010-06-10 @ 16:25:03
URL: http://clarathecurious.blogg.se/
Postat av: elina

agh, ser outfiten framför mig! Galet snyggt

2010-06-10 @ 17:34:49
Postat av: Tobias

tack så mycket för komplimangen :D

2010-06-10 @ 19:49:13
URL: http://grymtroligperson.se
Postat av: Tobias

Ja riktigt bra :D

2010-06-10 @ 23:14:38
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: Daniel

wooow diggar leggingsen!!

2010-06-11 @ 08:51:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: JEANETTE

TACK GUMMAN! Jo jag jobbar en massa, helt sanslöst. 11 dagar i rad, jag vet inte hur jag ska orka. Vad gör du om dagarna nu då? :) PUSSSS <3

2010-06-11 @ 17:28:02
URL: http://jeanetteasvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0