snart så


Florence + The Machine - The Dog Days Are Over

För det första vill jag bara säga att det känns fint och uppmuntrande att trots jag uppdaterat otroligt dåligt de senaste dagarna så följer ni fortfarande min blogg. Jag blir liksom lite varmare när jag ser att statistiken inte alls har sjunkit (däremot begriper jag mig inte på hur ni orkar kika in här, men det är en annan femma).

Jag skulle egentligen ha jobbat idag, sagt och gjort tog jag mig till jobbet och minst sagt bröt ihop framför skiftledaren när hon sa "Sara, du kan inte jobba - du mår ju inte bra!!". Känns så surt, jag har säkert missat 1500 kronor MINST på den här förbaskade sjukdomen nu. Inte alls roligt. Så nu har jag varit här hemma själv hela dagen istället, ätit nudlar och glass (nice combo om man hade ätit det samtidigt men jag åt de var för sig). Snart ska jag hoppa in i duschen och det ska bli så sjukt härligt. Ta på mig mjukisbyxor och en varm hoodie sedan, se på någon film kanske?

Nu sitter jag i soffan och ser på Gothia Cup finalerna på Viasat Fotboll. Kul att ett av de lagen som spelar nu är ett lag jag i princip smittade ner med min vrålförkylning genom att nysa mitt bland dem inte en, inte två utan TRE gånger i torsdags när jag såg på när Linn's Torslanda vann över Jitex. Haha. Nåja, uppenbarligen mår Parislaget bra åtminstone!

På tisdag fyller jag 18! :D

Bild från när jag fyllde 17 förra året ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehehe skön bild =) flummig om inte annat!! =)

Man ska inte jobba förän man är frisk, annars går det bara ännu längre tid till att bli frisk, tro mig jag har varit där, pengar är inte allt!!!

Spännande att bli "vuxen" på tisdag då =) va har du önskat dig förutom fred på jorden då? =)

SV: Min dag har varit fin, ont i ryggen efter allt kroppsarbete som jag hjälper mina päron med på deras tomt och så =) gräver upp stora block/stenar som ligger under deras grus för att jämna ut så det blir SPIKRAKT sen när dom ska lägga stenplattor istället för gruset, och det tar sin tid kan jag ju säga, PIIUUHH!! Bieffekt av den sysselsättningen är en rygg som en 70 åring och torra händer, inga naglar kvar, sten och grusdamm överallt... men jäklar va bra det blir =) Och nu har jag precis ritat lite på min teckning jag håller på med nu, snart ska jag ut och köra min bil en sväng =)

Vad har du för dig nu på kvällen? kollat på någon bra film?

KRYA PÅ DIG!!

2010-07-24 @ 20:22:43
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Ååå Way out west hade jag med velat gå på, verkar så himla bra =)

det där med mogenheten känner jag igen mig själv mkt i... Man är faktiskt fortfarande barn trots 18år det är ju lagarna som gör skillnad, du bestämmer helt plötsligt över dig själv och ditt liv, och man får kanske betala hemma och sådant, jobba, och resa på ett helt annat sätt och festa en hel del med ( lagligt =P )och ta körkort =D



Vad är det för film? va den bra?

Godnatt och sov gott =)

2010-07-24 @ 23:44:23
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0