je me suis dansée


Den Svenska Björnstammen - Dansmusik



Söndag igen, veckorna bara springer iväg. Snart har vi haft sommarlov i en månad, känns verkligen inte så, kanske två veckor men absolut inte mer.

Har sovit i mammas och pappas säng i natt eftersom att jag var ensam hemma (tycker faktiskt att det är lite obehagligt att sova helt ensam i huset), men turligt nog kom Felix och la sig bredvid. Och för er som inte vet, nej Felix är ingen dösnygg Hunk gjord av muskler, det är min katt.

Nu ska jag pallra mig upp från denna abnormt sköna säng och laga lite frukost. Är rätt sugen på en omelette så det får nog bli så. En omelette fylld med salami, mozarella, tomat och kryddor. En stabil frukost - ska jobba idag så det behövs för att jag ska klara mig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0