en ring på mitt finger, fel finger

Kära läsare, förföljare, uttråkade, intresserade och nyfikna - "Undrande" (som jag tror mig ha kunnat klura ut vem det nu är) undrar fortfarande om det inte alls var någon innan Svante. Jo, jag hade pojkvänner innan Svante. Ska vi gå igenom alla? Nej.

Första pojkvännen var i fyran om jag inte minns fel, varade i sisådär 5 dagar (under alla hjärtans dag och allt). Men första "seriösa" förhållandet var i sjuan med en kille som bor ungefär 1 mil från mig. Jag var dödskär i honom och han i mig (åtminstone hoppas jag det). Första kyssen var dock lite innan honom, det var hösten i sjuan i Tyskland med en grabb från Sölvesborg. Inga hard feelings, jag blev nästintill munvåldtagen (tro mig, det var inte mysigt).

Sedan har de förekommit någon i mellan allt det här med, men jag räknar det som att jag officiellt har haft tre pojkvänner. Olle, Svante och Tom. Och ja, jag har en tendens att falla för killar med konstiga namn. Trend som ska brytas förr eller senare. Om du Mr.Undrande vill veta mer går det bra att smsa mig alternativt ringa (om du är tillräckligt modig) numret finns nog någonstans i din telefonbok.. ♥

Kommentarer
Postat av: Joooonas

hahahahaha klurigt, har du en stalker? :)

2010-07-05 @ 01:07:35
URL: http://popfuckingcorn.blogg.se/
Postat av: Joooonas

Hahahahahahahaaha härligt:D När de tar bilden med T-Pain :D:D

2010-07-05 @ 13:41:14
URL: http://popfuckingcorn.blogg.se/
Postat av: Undrande

Jasså , om du nu har klurat ut de vem kan det då vara??

2010-07-07 @ 21:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0