a dance from above


Regina Spektor - Human Of the Year

Nu är det verkligen inte många dagar kvar, många minuter, sekunder, tankar, blinkningar. Snart är jag myndig, vuxen, skyldig och fri (ja, jag förstorar upp min artonårsdag så mycket som det bara går).

Jag var livrädd igår, trodde att vi hade haft inbrott och att tjuven/tjuvarna hade stulit min älskade iPod. Tro det eller ej, men i min röra har jag faktiskt koll på mina skatter, bara jag som hittar här. När mamma hade städat under tiden då jag var i Arvika la hon mina käraste ägodelar på platser där de inte stämde överens med min skattkarta. Jag hittade verkligen ingenting i mitt rum. Men, jag frågade min kära mor idag när de kom hem från Rörö och min iPod var inte alls stulen. Hon hade lagt den i byrålådan, av någon märklig anledning som jag inte kan begripa mig på. Så nu har jag suttit i lite mer än en timma och sorterat i ordning den, gammal ersattes med nytt. Bye bye old life, hello new life.

Ser fram emot denna veckan som kommer nu, jag har så mycket roligt att se fram emot. Jag ska bli firad gånger två, träffa de absolut bästa människorna jag känner, bli bjuden på middag, mysa, träffa lite fler underbara människor, klappa en hund. Ja, jag gillar mitt liv just nu! ♥

Kommentarer
Postat av: Jossan

känner igen det där. jädra mammor ibland asså.

och tack för din kommenter. jag gillar dina bilder!

Du är duktig!

2010-07-25 @ 21:32:53
URL: http://kamerabajs.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej!

Har precis lagt in ett inlägg med bilder på "Dagens Outfit" Kolla gärna in det! :D

Kraaam!

//Amanda

www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

2010-07-25 @ 21:33:32
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0