previously - februari

Nå, så vad hände efter januari då? På sportlovet åkte vi i sann traditionsanda upp till Älvdalen till moster + kusiner. Fast den här gången var allting annorlunda. Inte annorlunda på det viset att jag åkte skidor. Annorlunda för att allting kändes så konstigt, men ändå så bra. Det var på något väldigt konstigt, men intressant sätt lugnande att komma dit. Att för en gångs skull bara vara, och bara bry sig om en själv.









Men självfallet skedde det mer spännande händelser än trippen till nordligare breddgrader. Minns att jag och min kära, kära vän Linn var här och lagade en spicy wook och mös över en flaska vin en kväll. Och visst var det i februari som vi dansade in på småtimmarna i Alingsås och var allmänt på G på livet? Var det inte i februari som vi vinglade fram över de glashala gatorna och firade (sörjde) Camillas flytt från city till skogarnas skogar? Jo, visst var det så.












Kommentarer
Postat av: SOFIAS

va roligt att fler än jag lagt märke till det:D

2010-12-29 @ 21:02:42
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0