världen är vackrast i oss

Allt ligger i betraktarens ögon. Hur gärna man själv än må tro att man är som man är så är det alltid betraktaren som ser det, den ytliga verkligheten. Men den innersta sanningen, den kan ingen se. Om man inte totalt öppnar upp sig själv, väljer att blotta sitt sanna jag, sina erfarenheter. För erfarenheter bygger en. Och jag personligen har inte så lätt för att öppna upp mig helt för andra människor, men när det väl händer. När jag väl gör det, då betyder det något och jag hoppas innerligt att de få personer som får vara med om detta känner sig speciella.

Jag har absolut ingenting vettigt att skriva alls, mer än att jag ska sova nu och jag tänker sova jäkligt gött inatt och jag drömde fina drömmar natten till idag. Det vill jag göra inatt med. Så, god natt på er! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0