jisses

Inte en lugn stund denna sommaren! Haha, fullt ös hela tiden. Nu har jag hunnit med två arbetspass, kändes skönt att vara tillbaks på banan trots att dagen igår var helt sinnessjuk. Vi var så fruktansvärt underbemannade att ingenting fungerade som det skulle. Fick så mycket skit från gäster (som skällde ut mig inför alla och skrek på mig som om jag vore någon ond människa) trots att jag inte gjort något fel.

Hur som helst, nu åker jag iväg till Falkenberg om 45 minuter. Ska iväg på det efterlängtade SSU-lägret FEST-i-VALET 2010. Det kommer bli helt fantastiskt roligt jag har sett fram emot det här så länge! Så väl i Falkenberg bär det vidare mot Strömstad där jag kommer tillbringa en vecka ensam i mitt tält. Tebjudning lär ju försigå och kortlekskvällar till spöktimman.

Så om ni undrar vart jag tar vägen nu, eftersom att jag inte kommer ha någon som helst tillgång till dator, så är jag inte död. Utan jag lär mig om solidaritet och slipar lite på rättvisan. Mot en rödgrön valseger kamrater! ♥




Jag åt halloomi härom dagen, trodde jag skulle dö av det. SÅ LJUVLIGT GOTT!

Kommentarer
Postat av: ottilia

haloumi måste vara det BÄSTA SOM FINNS!! åh hjärta <3

2010-08-07 @ 21:47:14
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0