cut copy

Lyssnar på en galet bra låt nu nämligen den här lyssna på den!

Annars då? Jorå, jag har jobbat lite idag. Det gick väl inte helt felfritt. Fick nämligen stå i köket och hade typ världens panik för att jag hunnit glömma av allt. Var ändå åtta månader sedan jag var där sist så det kanske inte är så konstigt trots allt. Spillde ut lite ketchup på golvet (överdrivet mycket egentligen...), sedan hände det något mer men det har jag redan lyckats förtränga.

Snart kommer mamma hem från Gotland, hon har varit där hela helgen med några av hennes arbetskamrater. Åh, jag vill också åka iväg... Sedan blir det grillning, så det är gôtt! Förresten så kanske vi kommer åka iväg någonstans på höstlovet, Stockholm eller Köpenhamn är det som lockar mest nu. Hade inte suttit helt fel med en Stockholmsresa nu alltså. Sedan åker vi till Thailand i februari (bara för att göra någon lite smått avundsjuk sådär).

Och jag är lite bitter för imorgon kommer jag behöver gå upp 05:30 för att komma i tid till skolan, eller absolut senast 05:50 men då kommer det bli stressigt (tack gode Gud till den som uppfann snoozern). Fast å andra sidan är jag ganska taggad att börja plugget helt nu, känner mig liksom redo *peppar, peppar*. Kanske för att jag är motiverad ;)

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: emilia

missa inte tippset på min blogg! :)♥

2010-08-30 @ 07:36:17
URL: http://engulcykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0